A câta oară mă conving că învățarea prin joc e cea mai eficientă. E mult mai ușor să preiai toată informația printr-o modalitate ce te atrage mai mult.

Prin joc echipa Youth Hub învață educația financiară cu Ion Mardari. Și anume jocul Cashflow, un joc creat de instasize_171112140011Robert Kiyosaki. Nu e un simplu Monopoly unde totul e la întâmplare și simplu. Aici trebuie să înveți să faci alegeri, să investești, să cumperi acțiuni și în fine, să depui toată străduința ca să ai un venit pasiv cât mai mare.

După aproximativ 10 jocuri, devii tu un moderator, efectiv, începi să înveți educație financiară și pe alții. Și aici cheia jocului, învățându-i pe alții,înveți și tu.

Jocul e o simulare a vieții. Deci câteva ore de joc sunt echivalente cu o viață a ta. Poți să joci de mai multe ori deci de mai multe ori trăiești posibile vieți ale tale reîncarnându-te și având diferite profesii.  (Prima mea profesia a fost ofițer de poliție.)

Cel mai important scop- să ieși din cursa șobolanului, adică venitul tău pasiv să prevaleze cheltuielile tale lunare( ele chiar există!).

Cea  ai importanță regulă-să nu spui că nu ai bani. În următoarele secunde nici nu o să îi ai.

Nu aveți idee cât de interesant și nostim e. Și cel mai important, e ca într-o viață reală. Poți să fii concediat (eu nu am fost😂!) Poți să cheltui banii pe nimicuri, așa cum facem și noi des ( cumpărasem briliante falsificate, de ce nu? Hmm, minge de bowling, de ce nu ?) Poți cumpăra casă( 3 dormitoare și 2 camere de baie apropo!)  și poți avea și copii. Eu am avut 3. Sincer, nu m-am bucurat de fiecare😀.

Cel mai important e că am ciupit măcar puțin din toate noțiunile astea noi și am înțeles cum să îmi gestionez banii. Sau așa cred eu ? În fine rămâneți alături, mai joc vreo câteva vieți și vă zic. Pe curând!

 

Lasă un comentariu