7:00. 7:10. 7:15

Nu e nevoie să sune. M-am trezit demult.   Nici nu m-am culcat.  Cu nopțile astea albe fară de negru cum ai putea sa dormi ? În Moldova era altfel. Aici, la mii de kilometri îți pare că noaptea nici nu ajunge. Se pierdea peste mări şi se îneca  de fiecare dată până când  a zis: Las’ că ăştia o să trăiască fără noapte.

Şi a făcut un lucru bun. De-ți pare că mereu trăiești aceeași zi fără să ai un sfârșit. Deci îți trăiești viața la maxim.

Am plecat fără ca să îți spun că o voi face. Dar presupun că știai că am să o fac.  Dacă te-am lăsat, e pentru că s-ar putea să găsești altceva mai bun ca mine. Și dacă ți-am făcut rău, e cel mai mic rău pe care îl pot face.

Trăiesc altfel. Arăt altfel. Am dat câțiva cm buni  jos din „tunsoare”. Am mai scăpat și câteva kg printr-o mare  venind aici( nu ştiu exact care ).

Trăiesc ca pentru mine. Dimineața îmi deschid fereastra. Pardon.  ” Fortacika”. Inspir aerul curat de munte. Zăpadă este. Îmi fac ceai în timp ce se aude un cântec nou de a vostru:  ” Un Alcapone în formă de ea…rațiunea o respinge dar inima o vrea”. Ca să vezi. Exact cum erai acum…Un an ? Repede îți trece, mă bucur.

Am şi un câine. Când ies afară și beau ceaiul pe scări îmi aduce căciula. Pentru că aici e mult mai frig ca la voi. Îmi ține de cald tot timpul. Şi prinde Boomerang -ul înainte să se întoarcă.  Din păcate pe al tău nu l-a prins. De asta şi suferi. Dar ai zis că o să îți treacă. Sper și eu.

Nu-ți mai trimit scrisori că ai o zgripțuroaică care ți le controlează. Deci nu risc că s-ar putea să te înghită. Dar poți citi de aici. Pentru că știu că o faci.

Am multe de văzut aici. Sunt și cascade, munți, lacuri . Dar şi timp am. Deci azi nu fac nimic. Cum nu vine noaptea pe aici reușesc să le fac pe toate.

Azi mă îmbăt în cinstea ta cu ceai. Sănătate!

Lasă un comentariu