În ultimul timp multe s-au schimbat..Pe lângă toate, am devenit și președinte.
Mă simt bine în postura aceasta. Mă simt bine când trebuie să organizez evenimente. Și mai bine mă simt când le creez pentru copii.
Un astfel de eveniment este și ” Un zâmbet pentru sănătate ”  din cadrul lunarului „PRO Sănătatea”.
Cine dacă nu copiii aduc fericirea?  Și a cui zâmbete sunt cele mai sincere dacă nu ale zbmcopiilor?
Asta am făcut în cadrul acestui eveniment. Am adus zâmbete. Am creat o atmosferă ca între prieteni. Nu am fost profesoară iar ei nu au fost elevi. Am fost doar o prietenă mai mare care i-a ajutat să se simtă mai bine. Am avut alături de mine trei colege care m-au ajutat să coordonez acest eveniment. Împreună cu ele am creat niște ateliere hand-made învățând copiii să facă lucruri frumoase care pe viitor ar putea sa le ofere unei persoane dragi. Ne-am jucat mult , am râs și am discutat despre fericire. Mare mi-a fost bucuria când venea câte un copil și îmi arăta entuziasmat ce inimă frumoasă a făcut sau ce floare. Devenea și mai fericit după ce îl apreciam. Deși nu am putut memora numele la toți, toți mi-au devenit foarte dragi și am simțit o anumită căldură din partea lor.  Eram foarte îngrijorată înainte de eveniment deoarece a avut loc o drastică întorsătură a lucrurilor ce ar fi putut ruina tot dar la final, văzând că toți erau fericiți, m-am încărcat cu energie pentru o săptămână.
Nu o să mai cred persoanele care zic că e greu să ai grijă de mai mulți copii odată. Contează foarte mult atitudinea pe care o ai, limbajul pe care îl folosești și desigur și binevoința.
Copiii simt când cineva ține la ei. Am înțeles asta din mai multe îmbrățișări pe care le-am primit și chiar și complimente. Recunosc, au fost cele mai plăcute complimente. Cele mai sincere.
Eu sunt recunoscătoare că am avut parte de această experiență și nu ezit să o mai repet.

Lasă un comentariu